گروه گردشگری روژمان

صلح،نشاط،سلامتی

گروه گردشگری روژمان

صلح،نشاط،سلامتی

گروه گردشگری روژمان
بایگانی

 

 قوانین و مقررات سفرهای دوستانه طبیعت گردی و گردشگری داخلی و خارجی روژمان

 

از تمامی همراهان و همنوردان گرامی تقاضا می شود قبل از ثبت نام و اعلام آمادگی حضور در سفر مورد نظر خود قوانین و مقررات ذیل را به دقت مطالعه نمایند .

 

۱- این سایت طبق قواتین جمهوری اسلامی ایران ، قوانین جرایم اینترنی و مجموعه قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت میکند و ذکر هر گونه کامنت و مطلب سیاسی یا مغایر با شئونات اخلاقی و مذهبی کشور ایران در این سایت ممنوع بوده و از طرف مراجع ذیصلاح مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت و بالطبع کلیه عواقب ناشی از این امر بر عهده نگارنده مطلب خواهد بود .

 

 

 

۲ – کلیه حقوق معنوی و مادی خدمات و محتوی عرضه شده توسط این سایت متعلق به گروه گردشگری روژمان می باشد و هر گونه سوء استفاده از اطلاعات ، متن ها ، عکس ها ، نقشه ها ، طرح ها ، لوگو و …….. از این وب سایت پیگرد قانونی دارد و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی اجازه سوء استفاده از مطالب درج شده در این وب سایت را ندارد .ذکر مطالب این وب سایت در اینترنت تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی وب سایت روژمان و لینک به مطلب ذکر شده و در رسانه های کاغذی با کسب اجازه کتبی از مسئولان وب سایت مجاز است .

 

 

 

۳ – هر گونه سوء استفاده از نام گروه گردشگری روژمان ، سایت اینترنتی روژمان ، مکاتبه از طرف گروه گردشگری روژمان و یا استفاده از نام های مشابه که شبه مشابهت و تطابق را ایجاد نماید ، ممنوع بوده و از طریق شکایت به مراجع قانونی ذیصلاح و دادگاه های رسیدگی به جرایم اینترنتی در داخل و یا خارج از کشور قابل پیگرد خواهد بود .

 

 

 

۴ – این وب سایت بستری برای شناسایی گروه و سفرها و اطلاع رسانی آنها بوده و اطلاعات شخصی کاربران با هیچ مجموعه دیگری بدون رضایت و اطلاع ایشان، به اشتراک گذاشنه نخواهد شد و مراجع ذیصلاح فقط در صورت موارد مطرح در قانون امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت .

 

 

 

۵ – شرایط لغو و کنسلی هر سفر در اطلاعیه مربوط به آن، ذکر شده و لازم الاجرا می باشد. بدیهی است به دلیل پرداخت برخی هزینه ها پیش از سفر، تبعات مالی کنسلی، قابل قبول توسط همنورد خواهد بود.

 

۶-در صورتی که شما به نمایندگی از یک گروه اقدام به ثبت نام کرده اید، همسفران خود را از شرایط سفر و وسایل مورد نیاز مطلع فرمایید، در صورت بروز هرگونه مشکل مسئولیت آن به عهده شخص ثبت نام کننده می باشد.

 

 

 

۷-حمل و استفاده از مواد و تجهیزاتی که در قانون جرم شمرده شده اند در سفرهای پرسه اکیدا ممنوع بوده و کلیه عواقب و مسئولیت ناشی از آن برعهده شخص خاطی می باشد.

 

 

 

۸-همسفران محترم ملزم به رعایت کلیه شئونات قانونی و اخلاقی جامعه میزبان از قبیل پوشش، فرهنگ، زبان ، گویش ،عقاید و تبعیت از برنامه های گروهی می باشند.

 

 

 

۹-سفر گروهی فرصتی برای تمرین کار گروهی است پس به سلایق و خواسته های یکدیگر و همچنین کادر اجرایی احترام گذاشته و از تک روی ، ایجاد مزاحمت برای همسفران ( در حین سفر و بعد از اتمام سفر در فضاهای مجازی ) خودداری کنیم .

 

 

 

۱۰-با توجه به اینکه سفرهای گردشگری و طبیعت گردی عموما با پیاده روی و کوه پیمایی ( سبک تا سنگین ) همراه است ، در مورد تطابق قوای جسمانی خود با سطح سختی برنامه خوب بیندیشید و صرفا جاذبه های گردشگری ملاک انتخاب سفر نباشد.

 

شایان ذکر است که میزان سخنی اعلام شده توسط گروه بر اساس تجربه لیدرهای محلی و تیم اجرایی و همچنین میانگین توانایی افراد محاسبه شده و یک معیار کاملا نسبی است.

 

 

 

۱۱-از خرید محصولات حیوانی و گیاهی ناشناس و همچنین از نزدیک شدن و چیدن گیاهان ناشناس محلی بدون هماهنگی تیم اجرایی خودداری نموده ودر صورت بروز هر گونه مشکل از قبیل گزش توسط حشرات و گیاهان سریعا تیم اجرایی را مطلع نمایید.

 

 

 

۱۲-به جهت ذات سفرهای طبیعت گردی در حد امکان از ظروف یکبار مصرف استفاده ننموده و در حفظ پاکیزگی و برهم نزدن اکولوژی منطقه کوشا باشیم و تلاش کنیم در زمان بازگشت هیچ اثری غیر از رد پا از خود باقی نگذاریم.

 

 

 

۱۳-هماهنگی قبل از سفر بین همسفران گرامی از قبیل زمان و محل تجمع، زمان حرکت، وسایل مورد نیاز، لیست برنامه سفر و … از طریق گروه های اطلاع رسانی ایجاد شده در فضاهای مجازی می باشد، لطفا کلیه مطالب ذکر شده را به دقت مطالعه نموده و به جهت رعایت حق کلیه همسفران در زمان مشخص شده در محل مورد نظر حضور یابید، بدیهی است جهت جلوگیری از تضییع حق دیگران و برهم نخوردن نظم برنامه در صورت تاخیر شما گروه با نظر سرپرست می تواند سفر برنامه ریزی شده خود را شروع نماید و طبیعتا هیچ مسئولیتی در خصوص هزینه های احتمالی پیوستن شما به سفر متوجه گروه اجرایی نخواهد بود.

 

 

 

۱۴-با توجه به نا امن بودن محیط های طبیعی، از شما خواهشمندیم در طول سفر پیوسته با سایر گردشگران باشید و به راهنمایی ها و هشدارهای اکیپ اجرایی تور توجه کنید، در غیر اینصورت مسئولیت هر گونه سهل انگاری و اقدامات فردی برعهده شما می باشد.

 

در صورتی که به هر دلیل مایلیددقایقی از تور جدا باشید حتما موضوع را، به سرپرست تیم اطلاع دهید تا در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد .

 

 

 

۱۵-گروه گردشگری روژمان بیمه مسئولیت مدنی را برای تمام مسافران و تمام سفرها اعمال می نماید.در صورت بروز هر گونه حادثه در طول سفر، شما می توانید براساس شرایط بیمه تحت پوشش اقدام نمایید. علاوه بر این بیمه، دارا بودن بیمه ورزشی برای تمامی همنوردان در سفرها الزامی و تهیه آن به عهده همنورد می باشد.

 

 

 

۱۶- برای حفظ امنیت همسفران عزیز و احترام به حقوق دیگران، پیاده و سوار شدن همسفران فقط در ایستگاههای مشخص شده توسط اکیپ اجرایی امکان پذیر می باشد.

 

 

 

۱۷- اکیدا توصیه می کنیم وسایل ضروری مورد نیاز در طول مسیر حرکت را در ساک دستی و یا کوله پشتی کوچک قرار داده و همراه خود به داخل وسیله نقلیه بیاورید ، زیرا خارج کردن کوله پشتی شما از محفظه بار برای کادر اجرایی تور بسیار دردسر آفرین خواهد بود .

 

 

 

۱۸- حق انتشار تصاویر و فیلمهای سفر با سرپرست بوده و انتشار آنها با موافقت سرپرست و اشخاص حاضر در تصویر ممکن است . بنابراین از انتشار بی اجازه تصاویر دیگران خودداری نمایید.

 

 

 

۱۹ – با وجود تلاش ما برای استفاده از بهترین امکانات گردشگری در هر منطقه ، با در نظر گرفتن محدودیت امکانات گردشگری در برخی مناطق ناگزیر به استفاده از خانه های محلی تجهیز نشده هستیم که قطعا دارای کمبودها و نقایصی هستند، که این موارد قبل از سفر و در زمان ثبت نام به اطلاع همسفران گرامی خواهد رسید.

 

 

 

۲۰- همنوردان در صورت مصرف داروی خاص، داشتن بیماری خاص و حساسیت نسبت به دارو، می بایست قبل از هر سفر مراتب را به اطلاع تیم اجرایی و سرپرست برسانند.

 

۲۱- در صورت درخواست شما مبنی بر استفاده از دوربین گروه و ثبت تصویر، ملزم به رعایت شئونات جامعه و قانون، در تصاویر میباشید و این درخواست شما به منزله صدور مجوز برای استفاده از تصاویر در صفحات مربوط به گروه می باشد.

 

۲۲- با تشکر از حسن انتخاب شما که گروه دوستانه روژمان را جهت آشتی و آشنایی با طبیعت انتخاب نموده اید ، در صورت موافقت با کلیه موارد فوق الذکر پس از وارد کردن اطلاعات فردی از قبیل نام، نام خانوادگی ، کد ملی و اطلاعات تماس خود ثبت نام سفر خود را قطعی نمایید .

کمیته انضباطی و حقوقی