گروه گردشگری روژمان

صلح،نشاط،سلامتی

گروه گردشگری روژمان

صلح،نشاط،سلامتی

گروه گردشگری روژمان
بایگانی

صعود از ترگیلاو در یک روز

يكشنبه, ۵ دی ۱۴۰۰، ۰۱:۴۷ ب.ظ

 

بررسی اجمالی

 

این تور یک پیاده روی 1 روزه با راهنما به بالای کوه تریگلاو است. شما می توانید تجربه کنید که چگونه می توانید با 20 کیلومتر پیاده روی در زمین های شیب دار خود را به چالش بکشید. صعود تریگلاو در یک روز کار آسانی نیست، بنابراین خوب است که از نظر بدنی آماده باشید. از دره کرما تا بالای تریگلاو، 1950 متر اختلاف ارتفاع ایجاد خواهید کرد که تقریباً 12 تا 14 ساعت پیاده روی خواهد داشت.

 

 

 

مدت زمان: 12-15 ساعت

 

محل ملاقات: Ljubljanska cesta 1، Bled 4260

 

سختی: مطالبه گری

 

زمان رانندگی یک طرفه: 30 دقیقه

 

با کوهنوردی تریگلاو در تور یک روزه چه انتظاری داریم:

 

با همراهی راهنمای حرفه ای IFMGA که به شما کمک می کند تنها در حدود 8 ساعت به قله برسید، در یک روز فرصت صعود به قله Triglav را خواهید داشت.

 

شما صبح زود با راهنمای کوهستان خود در بلد ملاقات خواهید کرد و از آنجا به سمت دره Krma حرکت خواهید کرد. پس از حدود 50 دقیقه رانندگی، پیاده روی 5-7 ساعته خود را به سمت کلبه Kredarica آغاز خواهید کرد. اگر هوا خوب باشد، می توانید در طول مسیر از منظره ای شگفت انگیز از طلوع خورشید لذت ببرید.

 

 

 

هنگامی که به کلبه ای به نام Triglavski dom رسیدید، می توانید یک مکث کوتاه و یک میان وعده بخورید. در آنجا، راهنمای شما نحوه پوشیدن و استفاده از تجهیزات via ferrata را که برای صعود ایمن به آخرین قسمت Triglav به آن نیاز دارید، توضیح خواهد داد. شما به یک تسمه، کلاه ایمنی و ست via ferrata نیاز دارید که ما آنها را ارائه خواهیم داد. برای افزایش امنیت بیشتر، راهنمای کوهستان شما را نیز بر روی یک طناب کوتاه قرار می دهد. پس از خروج از کلبه، از قسمت via ferrata شروع کرده و پس از حدود 2 ساعت در نهایت به قله خواهید رسید و از مناظر شگفت انگیز کوه های جولیان آلپ لذت خواهید برد. اگر آسمان صاف باشد، حتی می توانید دریای آدریاتیک را ببینید.

 

 

پس از رسیدن به قله، 6 تا 8 ساعت فرود را به سمت دره کرما، جایی که ماشین پارک شده است، آغاز خواهید کرد. سپس راهنما شما را به بلد برمی گرداند، جایی که تور خود را آغاز کرده اید.

 

 

 

اگر از نظر جسمی و ذهنی برای پیاده روی طولانی آماده هستید و اگر زمان کوتاهی دارید، تریگلاو در یک روز یک انتخاب عالی برای شماست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی